[rewiew] iPhone 3G-S
22.06.2009 Autor: Julek
Ahoj,19.6. Apple začal predavat nový model iPhonu, pripájame sa s prvými skusenosťami z jeho používania...
Článek jsem převzal z fóra - děkuji whisky96 !
Prvý pohľad
Pri pohľade zvonka žiadna zmena, ale to už všetci vieme. Na homescreene sa však zjavila nová ikonka - Kompass. V Nastaveniach tiež pribudla nová možnosť - Nike + iPod.
. .
Kompas
Kompas vyzerá ako veľmi elegantná aplikácia, avšak ja osobne si neviem predstaviť jeho reálne použitie (tým samozrejme nechcem tvrdiť, že žiadne reálne použitie nemá). Kombinácia GPS informácie a informácie o smere však poskytuje zaujímavé možnosti pri tvorbe nových aplikácií, ako aj hier.
. .
Nike + iPod
Ak behávate, či už súťažne alebo len rekreačne, určite oceníte túto peknú utilitku. Po zaškrtnutí možnosti Nike v Nastaveniach sa na SpringBoarde objaví nová ikonka aplikácie. Nutnosťou pre využitie tejto aplikácie je samozrejme vlastníctvo tenisiek Nike, ktoré majú v sebe chip. Potom už nič nebráni nechať si iPhonom namixovať hudbu k behu a po skončení si nechať urobiť vyhodnotenie svojho tréningu, prípadne si cez iTunes behy zosynchronizovať a diagnostiku robiť potom v počítači. Pri prvom spustení sa aplikácia pýta, či jej užívateľ dovolí aj prístup na lokalizačné údaje, predpokladám teda, že pri vyhodnocovaní bude možné históriu svojich behov/prechádzok sledovať aj na mapách.
. .
. .
Voice Control a Voice Over
Do nastavení pribudli aj možnosti tzv. Accessibility (prístupnosti), tak ako ich poznáme z Macu. Ide o vylepšenia pre ľudí s rôznymi poruchami, či už zrakovými alebo sluchovými. Voice Over číta všetko, čo sa nachádza na displeji, Zväčšovanie (aktivácia dvojklikom tromi prstami) zas niekoľkonásobne zväčší obsah. Zaujímavou je aj možnosť "Biela na čiernej", kedy sa iPhone prepne do akéhosi inverzného módu (podkladová farba v menu je čierna, text biely, v SpringBoarde presne naopak). Pokus o screenshot tejto funkcie bol však neúspešný, výsledný obrázok je v štandardných farbách.
Čo však využije určite viac ľudí, je Voice Control. Hlasové ovládanie iPodu a vytáčanie kontaktov, ale aj niektoré zaujímavé povely ako napr. "what is this song called?" alebo "who sings this song?".
. .
Internet a jeho rýchlosť
Zásadnou zmenou je, že Safari si do cache ukladá stránky. To znamená, že ak máte otvorených niekoľko stránok, pri prepínaní medzi nimi už znova stránku nenačítava, ale priamo zobrazí z pamäte. Pri listovaní v histórii to však už neplatí, tam sa stránka znova načíta. V'daka novej rýchlosti, ktorou nový iPhone disponuje, je však aj toto načítanie takmer okamžité. Ja som iPhone testoval na sieti slovenského T-Mobile, ktorá prešla asi pred dvomi týždňami upgradom na 7.2 Mbps, priemerné rýchlosti, ktorými bol iPhone pripojený, boli väčšinou medzi 3 až 4 Mbps.
. .
Fotky, video a MMS
To, že foťák je už 3.2 Mbps, všetci vieme. iPhone ukladá fotky v rozlíšení 1536x2048 (starší 3G model ukladal fotky v rozlíšení 1200x1600). Čo sa týka kvality, je o poznanie lepšia, na momentky stačí (AutoFocus výrazne pomáha), na skutočne kvalitné fotky však aj tak radšej vytiahnem DSLR.
. .
. .
iTunes Store
Pre mňa osobne významná zmena, iPhone prestáva byť závislý na iTunes a momentálne je možné priamo "vzduchom" doň natiahnuť akýkoľvek typ obsahu (aplikácie a hudba boli už v starších verziách FW, teraz pribúdajú aj Filmy, TV serály a Podcasty). Nutnosťou je samozrejme účet na iTunes Store, ktorý takýto obsah podporuje (napr. US alebo UK).
. .
Toľko v skratke o novom iPhone 3G-S. Mňa prekvapil svojou rýchlosťou (pohyb v menu je bez akýchkoľvek omeškaní), reaguje v podstate okamžite. Rýchlosť internetu poteší. Sám však neviem, či by som si ho kúpil, ak by som zaň mal platiť.
Ale áno, kúpil.
Pri pohľade zvonka žiadna zmena, ale to už všetci vieme. Na homescreene sa však zjavila nová ikonka - Kompass. V Nastaveniach tiež pribudla nová možnosť - Nike + iPod.
. .
Kompas
Kompas vyzerá ako veľmi elegantná aplikácia, avšak ja osobne si neviem predstaviť jeho reálne použitie (tým samozrejme nechcem tvrdiť, že žiadne reálne použitie nemá). Kombinácia GPS informácie a informácie o smere však poskytuje zaujímavé možnosti pri tvorbe nových aplikácií, ako aj hier.
. .
Nike + iPod
Ak behávate, či už súťažne alebo len rekreačne, určite oceníte túto peknú utilitku. Po zaškrtnutí možnosti Nike v Nastaveniach sa na SpringBoarde objaví nová ikonka aplikácie. Nutnosťou pre využitie tejto aplikácie je samozrejme vlastníctvo tenisiek Nike, ktoré majú v sebe chip. Potom už nič nebráni nechať si iPhonom namixovať hudbu k behu a po skončení si nechať urobiť vyhodnotenie svojho tréningu, prípadne si cez iTunes behy zosynchronizovať a diagnostiku robiť potom v počítači. Pri prvom spustení sa aplikácia pýta, či jej užívateľ dovolí aj prístup na lokalizačné údaje, predpokladám teda, že pri vyhodnocovaní bude možné históriu svojich behov/prechádzok sledovať aj na mapách.
. .
. .
Voice Control a Voice Over
Do nastavení pribudli aj možnosti tzv. Accessibility (prístupnosti), tak ako ich poznáme z Macu. Ide o vylepšenia pre ľudí s rôznymi poruchami, či už zrakovými alebo sluchovými. Voice Over číta všetko, čo sa nachádza na displeji, Zväčšovanie (aktivácia dvojklikom tromi prstami) zas niekoľkonásobne zväčší obsah. Zaujímavou je aj možnosť "Biela na čiernej", kedy sa iPhone prepne do akéhosi inverzného módu (podkladová farba v menu je čierna, text biely, v SpringBoarde presne naopak). Pokus o screenshot tejto funkcie bol však neúspešný, výsledný obrázok je v štandardných farbách.
Čo však využije určite viac ľudí, je Voice Control. Hlasové ovládanie iPodu a vytáčanie kontaktov, ale aj niektoré zaujímavé povely ako napr. "what is this song called?" alebo "who sings this song?".
. .
Internet a jeho rýchlosť
Zásadnou zmenou je, že Safari si do cache ukladá stránky. To znamená, že ak máte otvorených niekoľko stránok, pri prepínaní medzi nimi už znova stránku nenačítava, ale priamo zobrazí z pamäte. Pri listovaní v histórii to však už neplatí, tam sa stránka znova načíta. V'daka novej rýchlosti, ktorou nový iPhone disponuje, je však aj toto načítanie takmer okamžité. Ja som iPhone testoval na sieti slovenského T-Mobile, ktorá prešla asi pred dvomi týždňami upgradom na 7.2 Mbps, priemerné rýchlosti, ktorými bol iPhone pripojený, boli väčšinou medzi 3 až 4 Mbps.
. .
Fotky, video a MMS
To, že foťák je už 3.2 Mbps, všetci vieme. iPhone ukladá fotky v rozlíšení 1536x2048 (starší 3G model ukladal fotky v rozlíšení 1200x1600). Čo sa týka kvality, je o poznanie lepšia, na momentky stačí (AutoFocus výrazne pomáha), na skutočne kvalitné fotky však aj tak radšej vytiahnem DSLR.
. .
. .
iTunes Store
Pre mňa osobne významná zmena, iPhone prestáva byť závislý na iTunes a momentálne je možné priamo "vzduchom" doň natiahnuť akýkoľvek typ obsahu (aplikácie a hudba boli už v starších verziách FW, teraz pribúdajú aj Filmy, TV serály a Podcasty). Nutnosťou je samozrejme účet na iTunes Store, ktorý takýto obsah podporuje (napr. US alebo UK).
. .
Toľko v skratke o novom iPhone 3G-S. Mňa prekvapil svojou rýchlosťou (pohyb v menu je bez akýchkoľvek omeškaní), reaguje v podstate okamžite. Rýchlosť internetu poteší. Sám však neviem, či by som si ho kúpil, ak by som zaň mal platiť.
Ale áno, kúpil.
60 komentářů
shlédnuto 14454x
ArnieX 22.06.2009 19:04
Kde všichni berete fotak 3.2Mpix? :D to je flame jako kráva co se šíří po celym netu... má to jen 3Mpix ne že by to bylo duležitý ale jako takový dezinformace...
reagovat
F4RR3LL 04.07.2009 10:58
Ten flám má své odůvodnění, protože pokud si vynásobíš 2 048 × 1 536, což je rozlišení fotoaparátu 3G S, vyjde ti 3,14 mpx, tudiž by správně mělo být 3,1 mpx a nikoli 3,2. Ovšem za předpokladů že zaokrouhlujete na statisíce, což je určitě přesnější než na miliony (3 mpx)
reagovat
F4RR3LL 04.07.2009 11:07
Ten flám má své odůvodnění, protože pokud si vynásobíš 2 048 × 1 536, což je rozlišení fotoaparátu 3G S, vyjde ti 3,14 mpx, tudiž by správně mělo být 3,1 mpx a nikoli 3,2. Ovšem za předpokladů že zaokrouhlujete na statisíce, což je určitě přesnější než na miliony (3 mpx)
reagovat
F4RR3LL 04.07.2009 11:10
Ten flám má své odůvodnění, protože pokud si vynásobíš 2 048 × 1 536, což je rozlišení fotoaparátu 3G S, vyjde ti 3,14 mpx, tudiž by správně mělo být 3,1 mpx a nikoli 3,2. Ovšem za předpokladů že zaokrouhlujete na statisíce, což je určitě přesnější než na miliony (3 mpx)
reagovat
Michal 22.06.2009 19:24
3.2 Mpix se většinou zaokrouhluje na 3 Mpix, ale nevím co všichni máte s češtinou(slovenštinou), ja mám originální iPhone a nikdy jsem tam čestinu nechtěl, jo a na začátku článku je "Kompass", tak když už Compass, nebo kompas, jako je tam napsany potom.
reagovat
ArnieX 22.06.2009 19:37
JJ, češtinu do iPhone nikdy to se mi nelibi ale všichni tu nadávají (včetně mě) na kvalitu češtiny zde na webu (většina přispěvatelů píšou jak prasata)
reagovat
El Aldio 22.06.2009 19:44
Nike + iPod na 3G nebyla? (Nevím, jen se ptám.) Protože na iPodu Touch byla již v předešlém firm. ...
reagovat
ArnieX 22.06.2009 19:46
Ještě dodám k tomu zaokrouhlování a nezaokrouhlování na Apple webu je přímo 3Mpix nevidím jediný důvod proč když jiní výrobci uvádí 3,2Mpix (a ne 3) proč by Apple uváděl jen 3 kdyby to bylo 3,2Mpix..
reagovat
Milda 24.06.2009 14:25
k tomu rozliseni.. nenapadlo vas si treba vynasobit rozliseni fotek... potom vyjde 3 145 728 px coz by se zaokrouhlilo na 3,2 Mpx...
reagovat
Dlaha 25.06.2009 20:33
Nauc se prevade to ti vychazi presne 3Mpx (uvedom si ze jeden Mpx je 1048576px)
reagovat
martinmacos 22.06.2009 21:19
ten i
phone 3GS ma tie iste funkcie ako ma 3G s cydiou aj kompas aj kamera dokonca voice kontrols som mam na 2G iphone sklamal ma apple cakal som viac a dostanem to iste za trojnasobnu cenu
reagovat
Carlos 28.06.2009 00:20
ten kompas v 3GS funguje úplně jinak ale :))) Ty pokud se nepohneš z místa, bude ti ten kompas ukazovat úplný kulový a co se mpix týče, tak sorry ale 8 mpix v mobilu je docela nanic pokud je optika, jaká je :)))
reagovat
martinmacos 22.06.2009 21:24
a este dodam a ten fotak ze ma o jedem megapixel viac ked dnesne telefoni maju 8 a viac MP je to ubohe a ani 3.2 tomu nepomoze ja mam iphon 3G a isto ho nevimenim za identicky telefon takymto tahom apple peniaze neziska.
reagovat
martinmacos 22.06.2009 21:26
a este dodam a ten fotak ze ma o jedem megapixel viac ked dnesne telefoni maju 8 a viac MP je to ubohe a ani 3.2 tomu nepomoze ja mam iphon 3G a isto ho nevimenim za identicky telefon takymto tahom apple peniaze neziska.
reagovat
dex 25.06.2009 06:20
ale ziska :) ..osobne jsem predchozi iPhony nechtel. Ale tento model je pro mne jasnej posun vpred a jdu do neho ( a nejen ja). Stavajici majitele 3g budou na 3gs prechazet samozrejme mnohem mene nez zakaznici, kteri dosud iphone nemaji.
reagovat
dex 25.06.2009 06:26
jo a jeste k tomu rozliseni... 3 staci. vic MPix potrebuju u svojeho fotaku, kterym fotim pracovne a pokud nekdo udava duvod NEdokonalosti iPhonu jen diky rozliseni fotek 3MPix, tak nevi o cem mluvi a zrejme si mysli, ze ho 8MPix u konkurencnich mobilu spasi :)
reagovat
Ap proc myslis ze neziska prachy? Ja sem pred chvili cetl zpravu ze za ty tri dni co je iphone 3gs v prodeji se ho prodalo uz pres milion kusu 22.06.2009 23:07
A proc myslis ze neziska prachy? Ja sem pred chvili cetl zpravu ze za ty tri dny co je iphone 3gs v prodeji se ho prodalo uz pres milion kusu. A nevim co vsichni magorite s fotakem. Dyt je to uplne jedno tenhle fotak na momentku staci a na kvalitni fotku si snad vezmu fotak ne? A to ze konkurence ma 8 Mp bych taky nevitahoval - ta kvalita tam taky neni nic moc a navic je ti tolik pixelu uplnek hovinku protoze nejvtsi rozliseni na televizi nebo monitoru ma tezka vetsina lidi max 1920/1200 nebo kolik to je (pokud nemas nakej silenej 30" monitor), Takze me rekni k cemu ti je fotit osmi megapixelama.
reagovat
dex 25.06.2009 06:31
krome vyjadrovacich schopnosti, da se rict souhlasim. Ale musim jen doplnit, ze lide si fotky dokonce i tisknou, to jste nevedel? Tim padem nejsou limitovani na rozliseni displaye XD. a pokud precejen jsou omezeni na obreazovku, tak si muou kdekoliv fotku zmensit a tim si zvysi detajl na fotografii (zvlast kvuli velice oblibenym drastickym kompresim u vetsich formatu).. a tim i kvalitu.
reagovat
Michal sloup 22.06.2009 23:08
Mohu se jen zeptat kde se dá telefon pořídit bez paušálu ? Děkuji
reagovat
ArnieX 22.06.2009 23:45
Už jsem to řekl vícekrát a ne zde. Ale foťák v mobilu není foťák je to jen záznamové zařízení pro aktuální potřebu, když někdo plánuje fotit tak si fakt veme fotak to je jasny. A jestli 12 nebo 3Mpix v mobilu je uplně jedno čočky jsou malé a kvality velkých objektivů zdaleka nemohou dosahovat takže bych řekl že 2Mpix možná i ty 3 jsou u mobilů tak akorát a víc opravdu není potřeba.
reagovat
feri 23.06.2009 07:33
aj ja som cakal viac od iphonu tesil som sa nan ale ked som ho videl ake ma funkcie tak si necham radsej moj iphon 3G a k tomu fotaku aj kamere ja mam full hd telku lcd aj plazmu a kamarat doniesol htc toutch HD tak to by si sa asi kukal aky je to obraz nie jeden fotak by sa zahambil a rozoberat tu nejake 3MP je na zasmiatie
reagovat
dsl 23.06.2009 11:33
Sasosvia z Aplle.Dookola predavaju jedno a to iste zariadenie...Smiesne.2G,3G,3GS ziadna zmena...stale trendova hracka pre deti...
reagovat
maxik 23.06.2009 12:12
...no když myslíš :-)))
reagovat
Marek 23.06.2009 15:02
No mne jedine co chybalo na iPhone bola podpora Nike+ a ukladanie hesiel v safari a samozrejme tethering. Takze uplna spokojnost.
reagovat
Marek 23.06.2009 15:05
TO DSL: takze podla tvojho prispevku ho mas uz aj ty? :) ked je to pre deti.
reagovat
Sasuke 23.06.2009 12:16
nádhera, kupuju ihned..
reagovat
martinmacos 23.06.2009 13:34
TAKKZE TRENDOVA HRACKA A AKY TELEFON MAS TY MAXIK IPHON URCITE NIE LEBO TAKU HLUPOST CO VYSLA S S TVOJEJ MISLE MA URAZA KED TAM VLOZIS CYDIU AK VIES CO TO JE A INSTALLOUS PRE STAHOVANIE VSETKYCH APLIKACII ZDARMA TAK TA HRACKA MA NEOBMEDZENE NOZNOSTI MAXIK A NAUC SA PISAT APPLE A NIE APLLE JESNE
reagovat
martinmacos 23.06.2009 13:36
SORRY MAXIK BOLO TO URCENE DSL NIE TEBE :-}
reagovat
maxik 24.06.2009 22:12
ok, v pohodě ;), nemá cenu se vůbec rozčilovat, sám vidíš že řady kritiků iPhohe, hromadně řídnou :)))
reagovat
Marek 23.06.2009 15:01
Jezis tak si kup ten HD fotak alebo co tu oslavujes. Ja mam iphone uz 2 roky a viac ako 10 fotiek som na nom este neurobil.
reagovat
Marek 23.06.2009 15:04
Jasne. Ti co Apple v ruke vzivote nemali su najmudrejsi. Ze je to zlozite a nema to to a ono. Ale ked sa spytam ze ako to vie tak povie ze kamarat vravel ten ho ma a ten ho videl a co ja viem co.
reagovat
martinmacos 23.06.2009 15:46
MAS PRAVDU MAREK TAK TAK SU TO KOKO.....
reagovat
dsl 23.06.2009 15:52
Telefon mam od EU launchu z UK. Chlapci z Apple zaspali dobu, alebo lepsie povedane je to Americky skoro telefon. Teraz, ked ho ma kazde decko z akcie,su chytry vsetci...Nehodnotim vas, ako uzivatelov hodnotim produkt a vypatlane US mozgy...
reagovat
Yaris 23.06.2009 18:47
NO zase som uprgradoval na 3G S. Rychlost isla hore akurat baterka nevydrzi dost dlho.
Len tak narychlo pre tych co nadavaju na iPhony.Najprv si ho treba vyskusat a potom hodnotit.Nemyslim tym ze ho len drzat v ruke. Ziaden iny telefon sa urcite nevyrovna iPhonu. Samozrejme ak ho chces naplno vyuzivat musis mat neobmedzeny internet.Na kredit je to len zbytocne draha hracka.Ktory telefon ti ukaze ako idu,vlaky, metra, autobusy a ake maju meskanie?
Ktory ti ukaze najblizsiu restavraciu podla polohy?
Ktory telefon ma asi 50 000 applikacii?
Programy od vymyslu sveta a tu je ta hlavna podstata. Je to vela vela na opisovanie. Ale to je jedno vlastne
reagovat
ipone mam narozdil od vsech haters... 24.06.2009 10:56
Ja myslim ze je to vyjimecny zarizeni, jak designem (a proc ne, nechci mit uniformni veci jako kazdej jinej) a taky proto ze vsechny HTC atd po nem okopirovali zpusob dotyhoveho ovladani -mimochodem zatim se to nikomu tak dobre nepodarilo.. A vyjimecny je uz tim ze kazdyho kdo ho nema tak ho tak hrozne chce, ze chodi na iPhone fora a prudi tam,,,to mne bavi jak se tady lidi ztrapnujou ze je to smejd a vecer tukaj na display nejaky hnusny Nokie a ono se nic nedeje :-) !!!
reagovat
iphone mam narozdil od vsech haters 24.06.2009 10:57
uz se tesim jak mi ty pitomci budou psat ze mam v prispevku pravopisnou chybu,,,
reagovat
TempO'stor3 24.06.2009 14:21
moccc dobry
reagovat
Pampuch 24.06.2009 14:35
Hadate sa tu ako idi....oti o tom ci je to 3 alebo 3,2 MPix.. A uz vas niekto ucil pouzit kalkulacku? 1536x2048= 3145728 pixlov.. Deleno M ( 1000 000) a po zaokruhleni na 3 desatinne miesta mame, tramtarara 3,145 MPix... A zaokruhlite si to ako chcete..
reagovat
Pampuch 24.06.2009 14:41
Hadate sa tu ako idi....oti o tom ci je to 3 alebo 3,2 MPix.. A uz vas niekto ucil pouzit kalkulacku? 1536x2048= 3145728 pixlov.. Deleno M ( 1000 000) a po zaokruhleni na 3 desatinne miesta mame, tramtarara 3,145 MPix... A zaokruhlite si to ako chcete..
reagovat
fm 24.06.2009 21:45
myslel jsem ze v 3.0 bude FM radio, ale koukam ze asi neni ani na 3GS...to je skoda...
reagovat
Marek 04.07.2009 21:52
Chlape radio si můžeš doinstalovat sám jenomže musíš udělat jailbreak-strata záruky,ale pokud mas telefon z prošlou zárukou tak ti to muže byt jedno,musíš přes Cidiu a půdě ti to!!!
reagovat
Pawhell 25.06.2009 00:22
Tak si kup tohleto http://www.maczone.cz/_produkt/griffin-navigate-fm-radio-s-rds-a-dalkove-ovladani-s-oled-displejem-pro-apple-iphone-iphone-3g-a-ipod/1200033129/
reagovat
Pawhell 25.06.2009 00:26
hele schválně si dáme závody jo? jablíčkáři a symbiany a winy......kolikrát musíte ten váš cajk denně restartovat?:DDD
reagovat
Pawhell 25.06.2009 00:27
Tak si kup tohleto http://www.maczone.cz/_produkt/griffin-navigate-fm-radio-s-rds-a-dalkove-ovladani-s-oled-displejem-pro-apple-iphone-iphone-3g-a-ipod/1200033129/
reagovat
fm 25.06.2009 09:18
Hele to je dobry to radio, dik!
Mimochodem ja nic nerestartuju, rano otevru book, vecer nekdy ani nevypinam, jen sleep... a nerestartuju ani po instalaci aplikaci... Mam Apple vy WIN trumpety a jestli myslite ze kecam, nebo vam kamos rikal ze to neni mozny, tak to nekdy s Macem zkuste :-) Asi jste ho videli jen v kramu!
reagovat
Pawhell 06.07.2009 12:47
No jasně!!! Ozval se asi jablíčkář:-) Já to tak myslel. Nejdříve jsem si koupil obyčejnej macbook a nainstaloval tam Winy(byl jsem na ně zvyklý) po půl roce jsem je neotevřel-není potřeba-jabko zvládne vše co potřebuju a mám pokoj. Můžu makat a né se pořát šťourat v nějakým pochybným systému a mazat zasr... rejstříky a kupovat antivir...ble. pak jsem si koupil iphone 3G -připojil k booku a víc nic nechci. Nic jednoduššího a stabilnějšího než apple nekoupíte.
reagovat
Lodyha 26.06.2009 12:18
Zdravim te! Jakto ze ti v tom funguje slovenskej operator? Ja sem myslel ze je to blokly pro toho operatora u kteryho si to koupis, jako na tu sim kartu. Chapes ne?
reagovat
Hynek 27.06.2009 18:39
Zdarec přišel jsem na supr věc, když zmáčknete tlačítko on/off a současně tl. Home uděláte "printscreen" obrazovky kterej se vám uloží do fotek..přišel jsem na to úplnou náhodou možná to někdo zná ale může se hodit:)
reagovat
stz 28.06.2009 14:38
to si objevil svet :D:D
reagovat
A 28.06.2009 17:28
Ja osobne si zivot bez iP 3Gs nedokazu predstavit,a pritom na nej budu muset dlouho setrit, bohuzel, jinak, mam McBook a mac os x je nej, aspon pro mne
reagovat
Petr 29.06.2009 21:42
Hele jak to bude s odblokováním operátora u Gs ? Bude to stejný jako u 3G ?
reagovat
Jarda:)) 02.07.2009 00:25
kdy že bude v česku ?:)
reagovat
Deestrone 04.07.2009 13:11
Lidi ja vás nechápu každej tu na i-Phone nadáva či to je 3g nebo 3gs.Clověk kterej si koupi tenhle telefón vi proc jsi ho kupuje a rozhodne nevihazuje penize jenom tak ja používam 3g asi rok a jsem s ním spokojen má kopec možnosti upgradu a co nema da jse bezproblemu doinstalovat-radio,kamera,kompas vsechno tam mam a že nema 8.mpx,3.mpx a len 2.mpx to mi je suma fuk internet mám rýchlej jestli je to WIFI nebo GPRS neseka jse.Rozhodne to neni telefón pro kazdyho.i-Phone je Apple a Apple neni nokie,je to značka ktera udáva smer a styl,nokii má každej blbecek.Ja bych rozhodne i-Phone neviměnil za zadnou nokii atd.Mám kopec možnosti Free upgradu o kterich jsi muzou jine telefóny jenom snit a co nemam,hravě zdarma doinstaluju,nic proti nokiim ale ja si nemusím kupovat novej telefon kdyz nema kameru,zdarma jsi ji doinstaluju a o tom je Apple
reagovat
igorv 05.07.2009 17:56
iphon 3g je asi najlepsi mobil/pda co som mal, presne to co ma si predstavujem aby mal...samozrejme treba jb, popripade appsync od hackula a ide vsetko ok, 3gs je podla mna logicky nastupca, ma silnejsi procak, lepsiu baterku, trochu lespi fotak - co mi je ajtak jedno, lebo ako bolo uvedene, tiez zastavam nazor ze aj keby mal 10 mpix, tak tie fotky budu zhruba rovnake...osobne som porovnaval fotenie omniou, ericssonom (5mpix) a v krcmovom osvetleni boli fotky rovnake - to sme s kamosom naozaj poctivo testovali...na lepsie fotky proste treba lepsiu optiku a nie mpixle...
jedine co som sa tu nedocital je nejaky vyznam 256mb (3gs) oproti 128 v 3g , ja mam tych 128mb zaplnenych skoro na max, semtam cisim pamet s memtools, myslim ze 256mb bude jeden z hlavnych pokrokov v 3gs, mam taku skusenost ze ked mam pamet zaplnenu, telefon seka a je spomaleny, ked to vycistim ide ok...vie mi to dakto vysvetlit resp. poradit ako najlepsie spravovat tych 128mb? nejaky manager / program okrem memtools, ten mam ...
(taktiez som po upgrade na 3.0 vyhodil winterboard - strasne to spomalovalo a lagovalo, este ktomu sa mi neslo stale dovolat, ja som volat mohol, je to asi nejaka nekompatibilita s os 3.0 a redsn0w...ma niekto podobny problem?)
reagovat
igorv 05.07.2009 18:00
este som xcel dodat k mojmu prispevku, mam 16gb 3g , taktiez by som najradssej kupil novy 3gs ale cena musi byt len o nieco ina ako na 3g,asi bude najlepsie pockat na akcie u operatorov a poslat nejakeho ciganika :-) ...
reagovat
Deestrone 06.07.2009 10:44
Chlape pockaj si radšej na lepší upgrade na nový OS dozvedel som sa že nový OS zvisi rýchlosť u klasických 3G bude to rovnaké ako v 3G-S ja nový kupovať nebudem je to zbytočne alebo si naspor a kúp si časom 4G to už je naslapanejsie ale tam bude cena okolo 31-tis Kč a máš tam všetko ja osobne by som za mobil toľko nedal za to mám celkom dobrého MAC-a Takze 3G je v pohode som spokojny Upgrady to viriesia
reagovat
Joe 21.07.2009 07:07
Jak to je když koupim 3Gs v zahraničí pofachá tu vše bez jailbreaku?? Dík za info Jay.G@seznam.cz
reagovat
l3v 01.08.2009 21:47
Nevim jestli tu bylo receno ale je 3gs v cestine?, kazdopadne dohady o fotaku 3,2mpx je hloupost, pro fotografovani kfyz nemate normalni digitalni fotak tak bohate postaci, ovsem pokud chcete porizovat kvalitni foto je lepsi mit normalni kompakt alspon s 5mpx zalezi jestli fotky potom upravujete atd... z nouze vim ze z mobilu 3,2 mpx je solidni fotka.
reagovat
vojta 21.10.2009 19:15
Předtím jsem iphony kritizoval protože na něj donedávna nebyly pro mě naprosto nejdůležitější věci-navigace a foťák použitelný aspoň na momentky když u sebe nemam dslr.ale hlavně mi vadila ta hlasová navigace..teď mám 3gs a nemůžu si ho vynachválit.Jediná výtka je ta cena no..Z mých zkušeností iphone kritizují hlavně ti kdo ho nemají a pak taky iphonům strašně kazí jméno napodobeniny typu sciphone.Spousta lidí si je koupí(někdo jim je prodá s tím že to je iphone a oni na to pak nadávají kde můžou)
reagovat
peter košice 02.05.2010 12:15
Može mi niekto poradiť ako zmenim operatora v iphone naskočil mi tam miesto Orange T Mobile Hu a nejde to ani po reštarte,dakujem
reagovat
© iPhone.cz, 2008-2017
Developed by New Web Art